Inspiración sin acción = NADA

Inspiración sin acción = NADA

miércoles, 27 de octubre de 2010

La publicitat davant de les emocions i valors en funció de les cultures del món

Aquest és un anunci publicitari, que té un missatge universal, dirigit a un públic global, expressat amb un codi compartit a tot el món, descansat a una valoració i expressió d´una emoció compartida per una audiència global.

Anunci compartida per tot el món
EL SIDA , un tema que preocupa a tots, amb un símbol universal.


Anunci compartida per una cultura concret
En segon lloc, aquest és un anunci, que evoca unes emocions en particular, no compartida, ni entès a una audiència global. És dirigit a un públic objectiu concret, amb unes ideologies, cultura, sentiments en particulars, com és ara, la cultura catalana del TIÓ CAGANER., molt  conegut i popular a Catalunya, una tradició celebrada per molts anys. ´Sent una associació cultural catalana, volem anunciar i fer expandir la cultura catalana durant el dia de nadal, i volem vendre el nostre producte, que són els caganers , els quals representen la fertilitat, prosperitat, salut de les vides al comencar l´any nou...

1 comentario: