Inspiración sin acción = NADA

Inspiración sin acción = NADA

jueves, 2 de diciembre de 2010

Sentiments i benèfici

Utilització de les emocions en la comunicació del benèfici bàsic

Moltes vegades en el proces de creativitat publicitat, els publicistes utilitzen sentiments, emocions per tal de cubrir moltes necesitats del public objectiu, amb l´ objectiu de proporcionar un benefic basic del producte al consumidor.

Podem veure alguns exemples, de campanyes i spots publicitaris en el que s´ empren sentiments, emocions per comunicar d´ un benefici basic al consumidor.

Alguns sentiments son:
     1.Nostalgia: potser, la gent mes gran, adult en veure anuncis d´ aquest tipus, podran recordar els temps passats quan eren petits, i faran de menys els seus temps d´infancia i juventud.
 mes els anuncis de joguines, les campanyes del dia mundial de la Sida, de nadal..de cotxes... per alguna manera ens fa recordar vells temps, tornar enrere del temps que hem visctus, i voldriem tornar a viure aquells temps pero ja es tard.

     2. Sorpresa: Molts anuncis de productes de perservatius, solen ser tractats amb sentiments de sorpresa, com ara aquest  .http://www.youtube.com/watch?   v=YDGv70S477M

    


3. Por:Evil doer





























 4.  Euforia:  i aquest altre molt bona

    

   






















5. Seguretat:   http://www.youtube.com/watch?v=2l4hGvSIZSA&feature=related

No hay comentarios:

Publicar un comentario