Utilització de les emocions en la comunicació del benèfici bàsic
Moltes vegades en el proces de creativitat publicitat, els publicistes utilitzen sentiments, emocions per tal de cubrir moltes necesitats del public objectiu, amb l´ objectiu de proporcionar un benefic basic del producte al consumidor.
Podem veure alguns exemples, de campanyes i spots publicitaris en el que s´ empren sentiments, emocions per comunicar d´ un benefici basic al consumidor.
Alguns sentiments son:
mes els anuncis de joguines, les campanyes del dia mundial de la Sida, de nadal..de cotxes... per alguna manera ens fa recordar vells temps, tornar enrere del temps que hem visctus, i voldriem tornar a viure aquells temps pero ja es tard.
2. Sorpresa: Molts anuncis de productes de perservatius, solen ser tractats amb sentiments de sorpresa, com ara aquest .http://www.youtube.com/watch? v=YDGv70S477M
3. Por:Evil doer
4. Euforia: i aquest altre molt bona
5. Seguretat: http://www.youtube.com/watch?v=2l4hGvSIZSA&feature=related
Moltes vegades en el proces de creativitat publicitat, els publicistes utilitzen sentiments, emocions per tal de cubrir moltes necesitats del public objectiu, amb l´ objectiu de proporcionar un benefic basic del producte al consumidor.
Podem veure alguns exemples, de campanyes i spots publicitaris en el que s´ empren sentiments, emocions per comunicar d´ un benefici basic al consumidor.
Alguns sentiments son:
mes els anuncis de joguines, les campanyes del dia mundial de la Sida, de nadal..de cotxes... per alguna manera ens fa recordar vells temps, tornar enrere del temps que hem visctus, i voldriem tornar a viure aquells temps pero ja es tard.
2. Sorpresa: Molts anuncis de productes de perservatius, solen ser tractats amb sentiments de sorpresa, com ara aquest .http://www.youtube.com/watch? v=YDGv70S477M
3. Por:Evil doer
4. Euforia: i aquest altre molt bona
5. Seguretat: http://www.youtube.com/watch?v=2l4hGvSIZSA&feature=related
No hay comentarios:
Publicar un comentario